Helg!

Hejsan:) då vare fredag alltså helg då typp:)... ikväll blire väll godistimmen och bara vara med familjen typ. Har  precis ätit tacoz. Men ska inte härja så mkt om detta ska göra en annan sak:



Namn: Ebba

Ålder:13

Syskon:   Tilda,Jonna ,Martin och Patrik.



Vilka bor du tillsammans med?: Mamma ,pappa,tilda, leo och Thea (Thea och leo har bott här i 7 månader , men ska inte bo här sålänge till).

Pallar inte göra klart skiten men tänkte bara klargöra en sak:

Anledningen till att dom bor hos oss är att deras föreldra helt änkelt inte kan ta hand om dom som man ska. Vilket jag tycker är helt ofartbart . Man ska inte skaffa barn om man  inte kan sköta dom.

tex doma sakerna:

Thea: När hon var två år fick hon dra ut 10 tänder i sin mun, då dom inte skötte hennes tandborstning hon fick cola varje dag. Och hade en jävla massa hål, thea vet inte om att hon har varigt tvungen att dragit ut dom. Så hon skryter med att hon är stor och har tappat dom.

Leo: Lina ammade han till han var 4 månader, sen började hon att "festa". Men iaf han fick välling och man ska ha 5 mtsk vällingpulver leo fick då 2 tsk. Vilket inte är någon mat alls och definetivt ingen näring. Han belv aldrig mätt , det fick han leva på. Dom på bvc märkte att han gick ner i vikt hela tiden ,dom  sa att viktminskningen minskade pågrund av att han mådde dåligt. Han mådde dåligt han hade ju inget liv sängen och gåstolen. Kommer ih¨åg när ungen var så klen inte sa ett ljud satt där och frös inget hår på huvudet , han är speciell och var speciell.

Efter mycket tjaffs och bråk blev socialen inblandad , dom tänkte ta barnen ifrån dom och placera var och en på fosterfamilj. Där sa mamma stopp om dom ska bo någon stans ska dom bo hos oss. Här får dom iallafall kärlek,äta sig mätta, och vi sköter deras hygien.

1 gång i timmen går jag alltid upp och fråga Thea fall hon är hungrig, jag är så orolig att hon inte är mätt. Samma sak för Leo haha mamma och pappa får damp på mig för jag fråga hela tiden har leo fått ngn mat typ 24/7.

Jag får igentligen inte berätta dom sakerna som står överst men jag litar på att ni inte gå runt och säger detta till folk.

 Gubben i somras med knappt ett hårstrå på huvudet.  Så här ser han iallafall ut idag nähan bor hos oss, det är svårt att få han på bild då han hoppar och far .

Men puss:P<3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0