hula bandula

HOLA AMIGOS! har tråkigt så kan lika gärna blogga lite.


Åt äcklig mat idag igen hemma, vaffan jorden kan lika gärna ta bort all pasta och ris och sånt skit för precis ALTTID får man potatis potatismos i skolan och hemma. bläää!

Efter maten fick jag damp gick och köpte en daim och naturdiet(Y) ska ätas imornmorse.

Ja för er som inte vet vad det är så är det en drink (kosttillskott) som man blir lite smalare av och mätt av typ.

Ja sen gick jag runt havet och åt på min jävla daim tog vara på lugnet för sen när man kom innan fördörrn gapar och skriker ungarna som vanligt. Leo är ju som 40 ungar vaffan ingen desiplin (stavfel) alls. 

Haha jag skulle passa thea och Leo 1timme idag, fiffan svimmade nästan.

ena stunden satt han på bordet

ena stunden hade han blockat ut diskborstar, rengöringsgrejer och satt och sög på.

ena stunden är han uppe på toaletten och sitter och leker med mammas tamponger. (nya leksaken för leo)

och klapp slut kjag ska aldrig ha barn! en sak som är säker mohahah.

Jajja tjat tjat tjat gagga gaggga tanka tanka banka på en planka.  Sen är det ju kul om något funkar i detta lilla hus eller förlåt stora hus. min tv är utvecklingsstörd våra datorer är sega som stryk. Aja vad ska alla bitchaaeess göra imon då?. Men hejdå puss<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0