Inte min dag idag

Nej verkligen inte, fuck ,bajs kiss och blää på denna fula dumma tråkiga dag. Vi köpte äcklig pizza till middag och jag trodde att den skulle va god den jag beställde men nene  så jag pillade i mig en tugga sen gav jag den till pappa. Så blev jag arg på mamma och pappa för jag VILL INTE ATT TILDA SKA FLYTTA NER HIT. Så jag gick till affären och skulle köpa daim (världens bästa pms choklad). När jag stog där i kassan och skulle betala kom en utveklingsstörd in på konsum och grät. ( Till sabina han som knackade på emmelis dörr). Jag blev livrädd för han stog bara där och grät och skrek och hade sig. Så jag började hypevetiliera och visste inte hur jag skulle komma ut eftersom han stog där vid dörrarna eller vad man säger. Så när jag skulle gå ut tog han tag i min jacka. Och började skrika enu mer och härja jag typ fick panik . Hon i kassan bara stog där och va lika rädd hon men sen släppte han mig och jag gick där ifrån och darrade som en idiot. HAHA jävla apa asså okej han kan inte hjälpa att han är sån men jag skulle bara vilja skrika en sak som jagh inte ska skriva här aja. Bajs dag hej då och puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0