Riktig bloggdag

Idag är det en riktig blogg dag men det är gutt då har man ju iaf ngt att göra men jag tänkte iaf göra en hiss och diss:P.


HISS:

 

Sportlov : Det är verkligen as gutt, man slipper helvetes skolan jag hade inte klarat mig en vecka till i skolan.


Ansiktsmasker:Ja jag verkligen älskar sånt och hålla på med sånt skit. Hårinpackningar är också kul att jocksa med. Och prova en massa nya shampo och balsam är också roligt haha :P Jag vet jag är knäpp.

Leggings: Det finns inget bättre än leggings jag hatar jobbiga jeansleggings. Som man behöver dra upp till hakan  oh är osköna. Men  vanliga svarta leggings är skönt. Desvärre blir det rätt så kallt nu när  det är snö ute oså. Men det skiter ja i(:.

Heartbreak kid: Haha min nya favoritfilm fick den i födelsedagspresent av brossan, men jag hade glömt bort den och hittade den i söndags. Det är en as go komedi.



DISS:

Data mobbning: Sånna som sitter bakom en data och mobbar folk. Det är så fegt så det finns inte. Sitta framför ett tangetbord och skriva ner alla taskiga ord man kan komma på till folk. Samt sånna skriver en massa saker om sina gamla kompisar på sina bloggar. Så som dessie och paow.

Sega kvällar: Ja det finns inget värre , när man inte ha gjort någonting en hel dag och sen blir kvällen värst allt går sakta. Och man har inget att göra typ.


och nu kommer inte jag på ngt mer men aja puss<3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0