SHAOOOO

Jao har precisi ätit tacoz, och idag vart det också en bra blogg dag faktisgt. Då man inte gjort någonting eller jo jag har kollat på en film idag JUNO som jag sätt hundra gånger. Sen har jag varigt ute och gått med ju men det skrev jag i förra inlägget. Ajuste klockan 15 eller ngt stolpade lina och jörgen in som två jehuv. Dom hade med sig Daisy också (martin och åsas hund).

Blir så irreterad då kommer dom ENBART när dom vet att vi ha tacoz, senvet dom att katterna inte tkr om daisy och att hon blir så stirrig med barnen. Sen fick jag reda på att mojen och farsen ska p¨å bröllop nästa helg eller så var det helgen där efter. Och då skulle tydligen lina och jörgen va här, men mamma och pappa sa attjag skulle va hos Jonna. För jag och Lina tål inte varandra, jaja och sävlklart ska lina och jörgen sova här också:(. JÄTTEKUL och imon ska hon och Thea följa med till stan. aja puss<3 är inne i vecka 20 nu(:


NOT


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0