Tidigt uppe

Hejsan svejsan... Blev att gå upp 6:45 :S. Jaa ungarna va uppe och härjade. så sov pappa och mamma jobbade, och jag fick panik och fick för mig att Leo skulle ramla ner från trappan. Så det var bara att gå upp med ungarna satte  Thea framför tvn, sen gav jag Leo frukost. Inte nog med det ungjävlen hade vell bajsat också det är klart när jag passa han .

Vetifan vad som händer idag är trött vill bara sova.....

 älskling<3 men igga tröjan haha han hade prcisätit och var skitig:P.


Ajuste jag klippte leo idag med eller toppade bara det yttersta eller hans "kaluffs" uppe i huvudet såg  förjävligt ut. Har inte sagt det till pappa och det ska jag inte göra heller haha han märker inte sånt.

men puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0