Torsdag;d

Tudeluu :P då vart det Torsdag då, vart as segt på morgonen sen smsade Sabina och frågade fall vi kunde va. Så då drog jag till henne. Gjorde inte så mkt kollade på tzatsiki som hackade hela tiden och sen gjorde vi kladdkaka med smält vit choklad över mums!.  Ajuste vi hann göra grönsakswook med ris också.

Imon är det Fredag vilket innebär tackoz(: trorja iaf men skulle blivigt väldigt förvånad om det inte blev det. Shitt har inte gjort ett skit denna veckan börja få lite panik faktisgt. Eller jo var ju i STORA staden i tisdags. Men jag var inte så shoppingsugen så vi sprang bara igenom stan på en halvtimme.

Men på Lördag blir det iaf in till kalmar igen , och imon ska jag baka igen har jag bestämt typ muffins eller ngt sånt skit. Bullar kanske? aja fåse nu ska jag vell kolla på Tina i älvdalens blogg haha.

pUSS<3 fick bli en bild på den långa bananen jag hittade hos Sabina för ngn månad sen kanske:P.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0