Om mig

Det var en som ville att jag skulle berätta lite om mig själv osv så visst kan jag det :).

Mitt fullständiga namn är då Ebba Berglund , jag är en vanlig 14åring typ. Ne men iaf bor på öland i ett stort svart hus med min mamma, pappa och lillasyster Tilda.

Jag kommer egentlige ifrån kalmar men flyttade hit när jag va 8år, och det suger fett att bo här måste ja säga.

Aja Lite om min personlighet dåra:

Jag är nyfiken, trög , envis , snäll för det mesta , full med energi. Älskar att testa på nya saker, för om man aldrig har provat hur kan man då vara så ssäker?.

Jag tar dagen som kommer älskar att va ung o bah leva livet man ska ju passa på när man kan;).

Hmm ngt mer? jo jag är singel och just nu så tycker jag det är jävligt skönt faktsit :).

puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0