barna skrik och jäkelskap.

Hejhej inte bloggat på ett tag tråkk !!! sitter hemma hos lina och dom. jag har sovigt där vaknade ganska tidigt ska hem snart eller jag ska inte hem enda till mörby men jag ska på bond grej det är typ ko bingo o sånna saker för åsas pappa e bonde så det ska typ va party där till natten men vi ska inte va där så länge. aa jaa och sen thea va tjurig och arg på mig i går men idag är hon snäll och glad. fast man har ju fått några rivmärken och så men det va inte så faligt hahah:p. nu sitter thea med lina i badkaret och hon busar och tvålat in lina med shampo 5 gånger nu tror jag. jupp vad gör ni ikväll eller sen då??=)
snart bli det ett jävla jäkelskap med barn hahah hej då

Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se

29:e tror jag att den tävlingen avslutas om jag inte miss helt fel. står ananrs i väsnterpalten.

2008-08-24 @ 08:55:53
URL: http://tumadre.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0