dagen

Hej hej dagen har sätt ut som den brukar men en speciell grej bara att jag och sabian sjöng ju lät som det jaa jag behöver ju inte berätta men man hörde ju inte sig själv. jaa sen efter det åkte jag och sabina hem till henne sen vid 18.00 åkte jag hem och badade i kalvhagen igentligenvarför heter det kalvhagn.? men iaf det var jätte skönt i vattnet hoppas det är det imon för imon tror jag inte jag ahr ngt på shemat kanske man kan vara själv ngn dag och mysa med min underbara thea vi ska ha en mys kväll hahaha undra hur det går???:) det har inte blivigt så mkt mer än detta men en sak som har hänt i världen det är ju att det blir mörkt veldigt snabbt. en fråga tycker ni att jag inte lägger in bilder så ofta på min blogg. isånna fall ska jag lägga in mer bilder. och tycker ni att jag ska lägga in lte mer bilder på mig också. sen en grej till kommentera mer så kommentera jag eran blogg. ps: ska lägga in bild idag puss på er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0