dagendagendagen!!!

Hejhej. dagen har ju sätt ut som det här jag vaknade vid fyra på natten och låg vaken till klockan va halv 7 jag somnade om vid 6 men jag hade sagt till mamma att jag skulle gå upp vid halv 7. Jag kunde ej sova prågrund av skolan men hoppas jag kan sova inatt för jamena nu var det ju bara första dan sen kommer allt va som vanligt igen:). jaa men iaf sen så gick jag ner till skolan vid halv 8 för vi skulle mötas då asså jag sabina och hanna och matilda. sen så gick vi typ in och då började ju nästan skolan hahaha hanna va rolig hon räknade ner tiden t.ex om 5min börjar vi 6an:). jaa vi har inte gjort så mkt vi har typ bara målat hela dan oså:). sen maten va inte så god det va liksom köttbullar som va vattniga men säg ngn god mat man få är i denna lilla by. och makisarna va också vattniga sen fick vi veta av vaktmästaren  att cafeterian va stängt så man fick gå runt med en hungrig magen. men sen så fick vi en glass var och den glassen blev man ju pigg av:) hah piggelin men man blev faktiskgt pigg imat vi skartattade och håjade när vi körde twister. jaa sn va skolan slut. och sen åkte jag hem och lånade lite filmer och en bok som jag nämnde förut:). hoppas ni har haft en rolig dag pussar<3<3

Kommentarer
Hanna

Hungrig hela dan :D

2008-08-23 @ 07:45:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0