hemma ahhhh aaaa !!

Hejsan hemma från kalmar. jag sov i theas säng sen hörde man en liten unge skrika klockan halv 8 ebba ebba kom. jag baa nee jag sover. sen vid 9 så gick jag upp och då hörde jag yterligare ungen skrika ebba ebba kom så gick jag in i linas och jörgens rum så hade hon ett täke över henne och jag va lite töntig så jag baa uhhh spöket laban och under täcket låg en glad thea!!. jag gav henne frulle. och sen fick jag va barnvakt tills klockan va halv 11. kul hahah nee men hon va snäll. och nu är jag trött och imon äre skolan palla!!! men måste. ha lust och slinga håret någon dag nu . men ska göra det sen och sen ska jag ta hål i öronen igen men liksom jag sparar mina pengar till en mobil ju.;) jupp vad har ni gjort idag då??? ps: inte pallat lägga in bilder på datorn en men kommer en gammal bil puzz<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0