klassen

Hejsan idag ska jag hem från lina. snart börjar skolan och jag ska ta det lite lungt dom sista dagarna. för jag har typ haft det fult upp oså. eller iaf ibland. det ska både bli kul och se hur skolan ser ut sen närdn är klar men det ska ändå bli ski tråkigt. för köping är ju fan best. men iaf och sen ska det bli kul och se omngn ha förendras eller nåt aja sånt märker man. jag har vell  inte förendrat så mkt typ bara att jag har klippt mig singat håret men det ser man inte så bra längre ska färja det sen igen. typ att jag kanske är konstigare. jag vet inte men alla förendras ju inte på ett helt sommarlov liksom hahah.

6a best best best best ÄLSKAR ER!!!!

Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se

Hej, den bloggen jag hade innan är bortraderad, tyvärr. Den startade jag sommaren 2007 och skrev under graviditeten med Antonio.

2008-08-12 @ 13:04:21
URL: http://tumadre.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0