när man blir stor och utbildningar!!

Hejhej eftersom jag älskar barn så var jag bara tvungen att gå in på internet och skika efter små barnkläder för för tidigt föda dom är för goa och snart kommer dom två små korvarna som lina kallar den för fast patric vet jag ej vad han kallar den lilla plutten för. det ska bli kul om hur thea uppfatta det som hahah:). just nu sitter jag på msn och snart ska jag och mamma stiga in i den blåa citroenen och åka till kalmar. det är tur att jag ahr min lilla thea varje gång man gråter så stiger hon upp i knäet och kramar en. tänk om man hade en sån gohärlig unge hela livet ut imat jag själv inte vill skaffa egna barn. för det känns så läskigt det hära med att trycka ut ungen oså. satt då vill jag bli barnskötare eller nått.
i gymmnasiet vill jag antingen läsa till barn och utbildning eller polis 

polis: för att jag är en sån person som gärna tycker om att ta tag i saker utreda saker och ting.

barn och utbildning för att ungar är gohärliga.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0