skolan trååkk

Hej hej nu som först börjar jag blogga. men jag ska meddela en sak att jag skrev en lång rad med blogg för några timmar sedan men sen så hände det ngt med datorn så allt försvan asså det jag skrev men nu är jag på nya tankar igen. Skolan börjar bli riktigt tråkkig nu. Köpingskolan va mycket roligare jamena det har ju inte bara med lärarna att göra om en skola är rolig men just Köpingskolan va så rolig och asså man kände alla och man kunde springa upp och ner men det är tur att jag har dig köping!! jag kan gå till dig varje dag och vara glad att du finns. varje gång jag sitter på mitt rum och skriver eller tänker på dig så ser jag alltid på dig och skylten där det stog köpingskolan!!:) min aldra bästa köpingskolan sol och vindarnas skola. tråkk att du inte kan har oss elever. vadå tänk om vi ska ha övernatning på skansen . nee fast då få vi säga till Carola kan vi inte sticka ner till köpingskolan och ha övernatning där istället haha:).
nee det skulle inte funka för det är ju inte några grejor där men du tar plats över nästan hela byhålan så ser man alltid en skugga av dig lilla köping. ne nu ska jag inet bara babbla om dig lilla vän:). jag va faktisgt rolig när jag skrev såhär i skolan när man skulle skriva på sinna böker såhär vilken klass jag går i så råkade jag skriva köpingskolan. men vi gå på skansenskolan men man är ju så jävlans van hah. det är kanske df jag se den skylten varje dag köpingskolan men endån. jag har vell bara varigt i skolan idag och tråkkat sen suttit vid datorn hej då puss påå er<33

Kommentarer
Hanna

Köping<3333

2008-08-23 @ 07:47:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0