slapp dag!!

Tjena:) slappatslappatslappat har dagen nästan sätt ut som. jag skriver detta inlägget nu som jag brukar skriva på kvällen asså om hur dagen har sätt ut för sen när jag kommer hem ska jag sova. för jag är j*****t trött nu kan jag tala om. jag är en tjej som vaknat 8.00 typ nästan i 3 dar. men jag tror jag somnar ganska snabbt. syrorna är lite töntiga nu dom sitter ch spela twister tror faktisgt dom är lite pirriga i magen för ,morgon dagen hhahh särskilt  jonna som börjar  första året i gymmnasiet i florist tror inte hon ta hand om våra blommor här hemma. aja nu bara kom jag in på något annat men iaf. dagen har ju som sagt sätt ut slappa oså sen har jag sätt två filmer:) och lite mer där ja. aa men nu ska jag äta snart och bara kolla in på mina bästa bloggares inlägg också. sen vet jag ikke vad jag ska ta mig till ska be jonna göra en sån dära snygg fläta. var nöjd med mina ganska långa inlägg det va ett tag sen jag skrev så långa, puss på er<33thea min älskling jajaja man ska ju alltid ta mosters grejer:)<33

Kommentarer
Tess

Var med och tävla om smycken i min blogg!



http://egowar.blogg.se/2008/august/tavling-vinn-smycken-1.html#comment

2008-08-19 @ 01:23:01
URL: http://egowar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0