thea

Hejsan!! jag brukar ju alltid börja mina inlägg med hejhej men idag fick det bli hejsan. idag ska jag åka till thea hoppas hon är hemma för hon var tydligen hos sin farmor men hoppas att hon är hemma jag ska sova där sen imon ska kanske jag och amanda va. imat det va ett tag sen jag fick va med några jag känner ifrån kalmar. Just nu sitter jag och målar naglarna i en rosa härlig färg. jag gör lite uppehåll ibland och skriver lite jag är ganska trött som ni kanske märker på detta flummiga genomtänkta inlägg. jaa thea var det jag henne har jag inte träffat på ett tag så jag sak ditt och chilla lite. det verkar som om jag inte fått någon kommentarer om jag ska lägga in fler bilder på mig. och hur jag tar mina bilder om vardagen. men jag ska ta mer bilder så får ni kommentera sen kan ni skriva till min hotmail på [email protected] ps: är det nån som vill besöka bilddagboken ebbizz  gästlösen fråga via mejl

Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se

Nej, jag känenr inte riktigt till det... (?)



Jag kom och tänka på ett klädmärke som heter Villervalla. Det är svensk design och mestadels randiga kläder i olika färger. Kan det ha varit det du menade? Alice och antonio har iaf varsin tröja därifrån.

2008-08-03 @ 11:03:17
URL: http://tumadre.blogg.se/
Anonym

till tumadre aa det var nog det jag kommer ju ej ihåg hur det stavas aa dom har randiga och lite stjärnor och sånt

2008-08-03 @ 12:35:50
URL: http://ebbaberglund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0