trött!!!

Hejhej jag ar typ varigt trött varenda dag när ska jag få ett riktigt sommarlov idag hade jag tänkt att ha en ledig dag hela veckan satt jag kan  vila ut mig rejält. gick och la mig vid 22.00 och vaknade vid kvart i 9. satt man är ju lite trött pågrund av att jag kan få feber när som helst av thea som hade feber igår. sen så har jag typ vaknat varje natt klockan:4 fatta inte vf men det har jag slutat med nu men det började vid sommarlovet. men nu sover jag gott men det är inte undrapå vf jag är trött av att ligga vaken i 5 timmar sen och låssassova. idag ska jag vila  och så dagen få komma som den kommer idag. hej då<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0