...........

Hejsan:) länge sen jag bloggande men jag har varigt hos lina i två nätter. igår gick jag på stan lite det var så jewla mkt folk där så det fick inte bli så mkt. se´n bowlade jag med lina jörgen och en massa folk till jonna och manne och martin och åsa odom. sen ida har jga varigt på ikea och det. imon ska jga bara ta det lugnt kankse va med en kompis det va ju länge sen. sen på måndag ska jag ditt igen för jag ska passa thea lina ska till BVC med leo jag tror det heter så. på jullovet ska man passa på att vara i kalmar då kan man gå på REAN. men samtidigt vill man vara i mörby och ta det lugnt aja hej då

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0