godmorgon!!

Hejsan:) godmorgon, hoppas ni hade det roligt igår på julafton det hade iaf jag de kanske jag skrev i det förra inlägget.
idag ska jag nog ta det lugnt äta julmat och tjocka upp mig framför tvn fåse. mamma jobba så ingen bil ;( imon ska jag åka till kalmar fåse om dom har börjat REA en men det har dom säkert dom brukar vara snabba med sånt. sen efter det ska jag vell till thea elr så åker jag hem direkt bara att jag sticker till stan fåse med det, det är mkt lugnare att gå själv utan thea om man sticker ditt direkt innan jag kommer till thea. jag fick ju 500kr på h&m så där ska det shoppas .

jaa jag bloggar mer sen hej då

puss<33

Kommentarer
Sanna

Godmorgon

Hoppas du får en trevlig juldag :)

2008-12-25 @ 08:51:53
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0