jag och mitt polka fnatt

Jag ska lägga ut receptet nu eller recept och recept det är bus enkelt iaf.

200g ljus blockchoklad, eller mörk.

140g classic polkagrisar, sånna man köper i påse.

smält chokladen i en kastrull på spisen jag brukar lägga vattnet i en kastrull sen en tallrik över. hacka, eller mal polka grisarna. häll sedan i polkagrisarna i den smälta cokladen och rör om. sedan lägger du små klickar i små kneck formar.
lägg dom i kylen tills det stelnat vips du ahr supergoda polkachoklad jag kallar det för polkachoklad men sen var receptet heter igentligen vet jag inte.

en annan grej som är god också är ta en vanlig liten polkagris rula den i smält choklad och låt det stelna det är as gott och sutta på, övertäckt choklad på polkagris prova!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0