choklad, glass fia

Hej hej kom nyss hem från kvällsrundan med thea vi gick till konsum och köpte glass och choklad som vi gjorde igår. jag köpte en piggilin och thea  en twister men sen va twistern inte god längre så då vilde hon byta glass med mig. förresten så solade jag lite till men va för varmt så jag gick in igen. efter maten gick jag och jonna till kalvhagen och doppade oss det va as varmt i vattnet. även om klockan bara va 5 nånting. när thea och jag skulle gå så skulle hon gå medd vagnen och då sa hon `´bror´´ itta vagnen alltså att hennes bror ska sitta där imat hon vet ju att hon ska bli storasyster och så lekte hon att lillebror satt i vagnen men sen så sa jag att hon kunde sitta jämte lillebror i vagnen isånna fall om det nu va en liten lillebror som satt jämte henne. för jag ville ju inte ha henne springandes inne i affären man vet ju hur det gå till. nu är vi trötta och utvilade ska glo på tv och ätta choklad snart mums!!!! hej då har det bra en gammal bild på lina och thea:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0