god eftermiddag!!

Hej hej vaknade klockan halv 9 är jätte trött faktisgt för en gångs skull. vad ute och joggade och gick eller gick mest men så fick det ju nästan inte bli. för thea skulle med och då råkade vi hamna vid vattnet så det blev till att kasta stenar som tog en halv timme nånting. sen när vi kom hem så  blev det till att packa ner badkläder handuk och keps till lillan  för solen verkar har bestämt sig idag att den vill skina så vi gick ner till vattnet och badade eller jag doppade mig men thea doppade bara sig till magen. ni kanske märker att jag är veldigt trött på detta inlägget så ska vila lite. va ute och rensade upp det sista ogräsert jag hade kvar igår. sen senare ska jag laga maten. och sen blir det kvällsrundan vi gå vell ner till vattnet och thea vill vell gunga det får man se hej då har det bra                                          bild på mig tagen igår

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0