godmorgon godmorgon.

Hej vaknade klockan halv 10 idag som jag gjort senaste veckan men vaknade kl.1 i natt för det va fruktansvärt varmt så jag gick ner och drack och glömde släcka lampan hehehe. jaa godmorgon på er som har precis vaknat vilket jag har eller precis gick upp. hejhej sommar har redan varigt och jaa jag knske skullle va med hannna idag men jag väntar bara på att hon ska looga in på msn annars ringer jag henne ska snart gå och göra frulle. och sen vid halv 5 kommer vella thea också. godisgrisen är vad jag är jag tog mig lite godis innan frukost men det är vella jag till för jag behöver godis i magen eller min mage är ganska stor men två godisbitar hit och dit. en sak hur kunde du eller ni göra så :( . men jag älskar dej<3 iaf. hej då puss på er:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0