göterborg!!

Hej hej godmorgon på er!!! vaknade vid 5 av en vis mamma som kom in och stängde mitt fönster. sen så sommnade jag om och vaknade igen klockan halv 8 satt det har inte vatt så mycket sömn. Men jag få sova i bilen för ikväll blir det faktiskt göterborg. till min brorsa det ska bli gutt. fundera om jag ska gå till åsa idag eller jag ska ju ringa henne men fråga om hon har någon ledig tid till att klippa lugg jag har nämligen hittat en snygg lugg jag kanske skulle passa i. men vi få se det kostar 50kr och klippa lugg där ,men hoppas bara på att hon ha ngn ledig tid då:). thea har ju som sagt varigt här i två dagar men ska hem till sin mamma och pappa och gosa med dom. man har forfarande kvar sorgen i hjärtat men jag fortsätter eller mitt liv fortsätter och hoppas att man hittar den rätte. hej å har en bra dag

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0