idag!!

Hej hej idag har det inte hänt så mkt drog nyss thea och tilda i kärranjag skulle bada men mamma földe ju med annars så vet man ju inte vad teha gör. man få inte pussa thea på kinden för hon har en blåsa där satt man få passa henne vad hon äter imon. vi ska tydligen vara barnvakter här hemma hos oss eller jag rättare sagt tilda ska ju va med en kompis så det få bli teha och ja. vi ska vella bada oså.just nu sitter jag här och ska snart glo på ett program oså. har två gnöliga flickor jämte mig<3 hheheh det är kul att läsa andras blogg när dom har bilder oså så df ska jag försöka lägga ut bilder och sen försöka skriva intresanta grejor. thea och jag har varigt ute och plaskat i vattnet eller i vattenpölar t.ex hahaha sen var vi och gungade på köpingskolan det tyckte thea va skoj. hon tjatade hela vägen att hon aaldrig har suttit i en båt satt när vi kom hem fick hon sitta i martins plast båt heheh<3  thea jag och tilda har lekt lite och thea hette så här gudrun totte skorpan berglund fina namn va hhehehe vi bara lekte så. har det gutt kanske kommer en till blogg rad sen har det så bra puss på er och sköt om er

Kommentarer
ebba

vad fult du skriver från tilda

2008-07-15 @ 21:00:12
URL: http://ebbaberglund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0