idag barnvakt

Hej hej är barnvakt blev ni förvårnade över att jag vaknade tidigare en vad thea gjorde. hon kom ner till mig och ville ha frukost satt jag gav henne lite fil och melon som hon fortfarande står och smaskar på. jag va nyss ute och gick med henne det blåser här på öland och det ser ut som om det snart ska börja regnar. men vi gick till vattnet och kollade lite på fåglarna. jonna har lagt in en video på thea på you tube den heter thea 2 dansar hahahha. jaa idag ska vi å utt om  solen skiner upp annars ska vi sitta i soffan och gosa. tilda ska till en kompis så det få bara bli thea och jag idag.  ska snart göra lunch till oss. enligt thea så heter jag mamma och ebba jaa man vet ju inte hur hon ska ha det igentligen. vi skulle igentligen gå till vattnet och bada och ha skoj men då kmr det regn och det ska kallas SOMMARLOV. hej då har det gött.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0