kvällsrunda, och ljuger

Hej hej kom hem från hanna för en stund sen en timme sen. sen va thea här och då gick vi en kvällspromenix. vi skulle ändå köpa blöjor och mata katterna martin och dom är i jämtland eller påväg tilll jämtland. imon ska jag vara barnvakt. åhh längta tills jag kan och ska köpa en mobile kanske när mamma får sin lön eller pappa sen har jag ju egna pengar med heheh.:) livet fortseter och jag är den jag är. nåt jag lärt mig att hata det är folk som ljuger det märkte jag idag jag säger inga kommentarer när och vart men det är det jag hata särskilt när det gäller vänner. men det är bra att jag har min familj och thea för du äger på kaxig het :) ska glo på tv sen inte fatt jag vet vad det är på tv idag nån som vet??.  det finns en person jag stör mig jävligt mycket på men aja har det gutt hej då

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0