Nu längtar jag almänt efter dig!!!

Hej hej nu när jag sitter och leta i genom mina bilder så längtar jag asit mycket på min lillla thea. som jag älskar. magen börja växa mer och mer och snart ska lillan bli stora syster. hon var så söt när jag och mamma skulle hemta lisa och amanda så sa hon. nee inte sitta fast asså har belte . hon ville va stor flicka hon ville inte ens sitta på bil stol satt hon tjurade hela vägen tills vi kom till träff punkten där hon vaknade till liv och ville leka med mig. vi gick in i en skog där saa hon titt ut trollen. sen har hon hittat lite vänner på området där hon bor. nu ska jag bjuda på en bild on teha 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0