sol och bad

Hej hej nu kan jag entligen ta min lilla tid till att blogga och sitta vid datorn som man inte hunnit i dagens lopp. Jag och nea gick till hästarna och glode lite på thoreb cup som vi gjorde igår. sen så fick lillan en glass jag kan säga att hon va coolast i stan när hon hade sin keps på sidan och ett par solglasögon ni kanske märker att jag är veldigt trött på detta inlägget ,men liksom jag vaknade ju klockan halv 8 av en liten thea som satt med en barbie docka som kan sjunga så df är jag lite trött. just på öland så är det jätte varmt har varigt på stranden en stund och solat och badat det var skönt att få svalka av sig lite nu. sen ikväll ska mamma och pappa iväg med några kompisar och äta istan satt då ska vi va hemma men lina kommer ju sen efter jobbet. på tisdag åker jag och mamma och pappa och jonna och tilda jag tror det är do som ska följa med men iaf vi åker till göterborg. sen den 2augusti ska sabina och jag uppträda eller asså det är ju många som ska göra det men om sabina läser detta så kan du vell kommentera när vi kian öva typ imon eller ngt för sen så åker ju jag eller på söndag eller månda. shit har nog aldrig skrivigt så här mycket men kanske kmr mer sen då. hej d¨å puss på er.

Kommentarer
Hanna

Hej kan jag få låna din skiva? du kan skriva till mej på msn?

2008-07-27 @ 12:59:48
Sabina

Hej men vi skulle vell inte öva föns den dagen va elr?? För nu är det ju försent

2008-07-29 @ 09:14:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0