tiden rinner iväg

Hej hej har tyvärrr ikke hunnit blogga idag men kommer berätta hur dagen sätt ut. först vaknade klockan 7 inte fatt jag vet varför men det blidde bara så. sen så gick jag en liten promenad med thea men man kan ju inte kalla det för promenad direkt vi han inte mer en till köpingskolan föns thea råkade ramla på bränneslor (stavning?) hon fick bränneslor på benet as mycket ursäkta as men det va så snd om henne hon fick på magen och på händerna jag säger otur för henne. sen åkte jag och badade och solade så lite brun men solbränd som igår. vid klockan 6 ngn gång så gick vi vårann lilla kvällsprommenad vi gick till hammnen och skulle bada men thea vilde ju inte det satt det får bli imon om det är varmt. sen gick vi till några gunger och då gungade thea och så fikade vi. vi har haft det rätt mysigt. ja som sagt tiden rinner iväg. får klippa gräset imon heheh har ej blivigt av. sen bada om det bli varmt det få man ju se hej då sov gott !!! ska snart hoppa i sängen!!!thea sover thea när hon sover!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0