Algutsrums marknard

Ja som sakt så var jag på algutsrum marknard. och nu vet jag inte vad jag ska göra asså jag har totalt tråkigt så här tråkigt har jag aldrig haft det i hela mitt liv. men ändån på algutsrums marknard så var det ju fullt med folk och man irrade runt såm en åsna. så vi åckte hem ganska tidigt för man orkar ju inte gå där. sen så  ska mamma åka och hemta brorsan i kalmar. för dom ska passa bosse när vi är frankrike vi åker dit på lördag natt så imon måste jag vara hemma så jag kan vila jag ska upp klockan 3 sen så åker bussen vid 5 så jaa trött om man får lov att säga så.

ikväll vet man ju inte vad som händer glo på tv vila eller nåt om jag inte raggar upp en kompis men det gör jag nog inte nu alla är vella på algutsrums marknard. eller?? hej då

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0