Hej hej

Hej som sakt så kom jag nyss hem från min brossa martin vi va där och glojade. lite. jag ska senare gå och lägga mig för vi åker vid 2 så jag måste gå upp halv 2 och där det best för mig att sova lite. yees jag fick ta med mig jonnas kamera så jag kmr ta massa bilder. idag träffade man ju då thea hon ha rivit mig hella dan eller rättare sakt misshandlat mig käns det som. hon va lite trött och då är hon som hon är så df blev det ju inte så lyckat men sen när vi skulle åka hem från brossan så kramade hon mig iaf och sa hej då . sen vilde hon följa med oss hem men det gick ju inte vi ska ju packa o så. satt det blev vella ganska lyckat jag ta med mig tfn om man vill skriva sms för dom jag känner men jag vet inte om det gå att skika tillbaka men det går säkert på mammas och pappas för jag brukar smsa på doms mobile. jag kmr också skika kort till mina vänner. jaaa vad ska man säga hej å puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0