Inatt åker jag

godmorgon!!! jag vaknade särskilt tidigt idag. kl. 08.00 jag brukar vakna halv 10 nu på sommarlovet men så fick det inte bli. idag så ska jag till min andra brossa för han fyller år vet inte hur mycket han fyller men iaf han fyller år. och sen så kmr thea så jag kan få säga hej då till henne för jag klara mig inte utan henne en vecka. för inatt så åker ju vi. palla åka buss men jag måste ju imatt mamma våga inte flyga. men hon ska få flyga när vi ska tilll grekland.
nästa år.  jag lägger både in bilder här ifrån resan om jag lyckas få med jonnas digitalkamera. och sen lägger jag in bilder på bilddagboken ebbizz heter jag där gästlösen om man fråga från kommentaren.  men dom bilderna lägger jag ju in när jag kmr hem för datorerna där är ju helt konstiga där. sen när jag kmr hem från brossan blir det vell till att packa. tills inatt. och sen om det är fint väder som det se ut att va ska jag sola. hoppas det är fint väder i frankrike så kanske man kan sola lite på balkongen man vet ju aldrig. aja hejs svejs


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0