25 november

Hejsan;) Idag är det världens bästa dag jag fyller år grattis till mig!!!<33 har hafft världens bästa dag och kommer få. förrutom tråkiga lektioner på skolan förstårs då men. jag kan ju nämna lite saker jag fick också men jag kommer inte lägga in bilder föns ikväll då jag får en god middag oså. men jag fick digitalkameran det vet ni ju, platttång, jacka, skor, kläder en fin kläning som jag kommer lägga ut här sen, hår grejor. men den bästa presenten jag kommer få är när thea kommer på torsdag till mig. ÄLSKAR DOM<3( thea och leo) . Då ska jag ser till att laga ngt gått på fredag så jag kommer nog få en trevlig helg med ju. jaa nu ska jag fixa lite men bilder kommer senare ikväll.


puss<333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0