4 november 2005.

en lång berättelse men bara för att göra den kort.
Den 4 november 2005 föddes världens bästa sessa som fyller 3 år om två dagar.
Lina var 17 år då jag minns inte så mkt men ska försöka att skriva rätt nu.
hon var barnvakt åt oss för mamma och pappa var på ngn grej vet ej vad, det var den 3 november och det var min lillasysters födelsedag. Jag tror inte hon hade några värkar elr ngt inte vad jag märkte iaf jag skulle fylla 9år.
Min storebrors kompis var hos oss och han sa jag tror den kommer idag/inatt. vid 20.00 åkte dom hem tror jag och vid 23.00 åkte dom hit för dom hade glömt ngt. sen åkte dom hem igen och lina hade värkar hon ringde in och dom bad henne gå in i duschen vattnet gick. och dom åkte in klockan 2.00 på natten ringde lina telefonen väckte hela huiset och jag vaknade förstås. I telefonen var det en lycklig lina som hade ringt och mamma svarade och lina sa Grattis du har blivigt mormor.
jag kunde inte sova på hela natten och bara låg och tänkte. jag var världs lycklig till världens bästa Thea Linnea Berglund.

ps: beräknad tid den 9 november

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0