E man bara knäpp lr är man kär??

Hejsan:) kom hem från skolan klockan:14.00 vi kollade på världens tråkigaste film om man få säga så. sen bar det iväg hem och då gjorde jag chokladsås med glass oså men åt bara 5 skedar sen va den äcklig.
onödig jag är!!!! sen åkte jag till konsum för att köpa nudlar som jag kan äta innan dansen idag men ska göra dom snart sen åkte jag till apoteket för att köpa hudsalva imat jag har en massa eksem och så och sen köpte jag det till läpparna med.  imon blire fest för mimmi lr hos henne jaaa så det blir ej ngt bloggande imon ska hem till sabina efter skolan.

Är det bara jag som tänker fel lr är man kär???

kyss så länge<33

har det bra

Kommentarer
sabina

Jaså? :P ha det bra

2008-11-06 @ 15:39:23
URL: http://bizzzan.blogg.se/
Toni

Det kan jag inte veta

2008-11-06 @ 17:13:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0