En irreterad Ebba!

Hejsan:) idag var det tråkk skola tills klockan:15.00. sen var det bara att göra nudlar och syrran stog och lagade mat tills pappa kommer hem. det första man får höra av henne är en massa irreterade ord så man själv blir helt jewla irreterad.

sen åkte jag till konsum och köpa sudd till skolan eftersom dennis och wille sat vid min bänk så tappade dom bort det piss. såå jag hinner nada asså fyfan. det är inte bara allt stress jag är irreterad på en massa annat också jag hinner inte ta ett andetag innan en telefon ringer, en syrra som frågar om jag kan göra en massa saker. sen en störig kille i klassen som träter och håller på med mig. åhhh jag orkar verkligen inte med denne dag asså pissss!!!!!!


aja ska glo på andra avenyn sen när man ha tid om man nu får ngn tid.

hej då puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0