fårlått, yess fyfan nu kan ni ge i fan påååå.

Hejsan:) förlått för dålig uppdatering, men jaa hafft full i rulle hemma hos theisen. hafft en bebis och den andra en massa bröstmjölk spya på kläderna hm.jaa sen var det lite folk hemma oså sen frågade jag sabina fall vi kunde va och då kom hon till mig vi har vell inte gjort så mkt men vet ni va ahhahha.

Jag fick min lilla söta tjejiga rosa digitalkamera så nu kan ni ge i fan på att jag kommer lägga in en bild minst om dan för nu ska jag leka fotograf moahaah;). sabina hade ju fått en mobil i helgen och då så kan man ju hulla på mamma och pappa och säga " sabina har ju fått en mobil" och sånt det är alltid bra. men bara för det kommer jag lägga in en bild som jag tog sorry!! att jag har mascara under ögat och inget smink men har ej orkat sminka mig .

puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0