föreldrar är ju roliga.

Hahhaha, vad som hände på morgonen på måndagen.
Jag sitter och letar på lindex efter en snygg kläning och kommer till mamma med datorn och säger.
- Mamma denna klänningen vill jag ha då kan jag ahr den på julafton också och så blinkar jag lite;).

- men snälla ebba du har ju en massa klänningar du köpte ju en klänning förra året som du hade till jul.


- jag säger: jaa men snälla mamma hur snygg är den då??

- du är ju bortskämd.

pang jag smäller igen dörren och drar till skolan.

när jag kommer hem låtsas mamma som om vi inte hade gjort något.
och på tisdag idag fick jag en kofta strumpbyxor och en klänning mer kläder en vad jag behövde mamma är snäll<33
och rolig man kan tjafsa med henne så får man en massa saker endån.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0