hejsan

Hejsan:) jag vet ej när blogg designen blir klar har skikat bilder oså nu så jaa man fåse. imon måste jag vara hemma från skolan för idag så hade jag och sabina feber ont i huvudet och jag är tept i näsan, jag fick en ibumintin av sabina som hjälpte från huvudvärken men är inte riktigt på G för att gå en skoldag imon. såå ja fick reda på att sabina hade nästan 39 graders feber så man vet ju aldrig om min temp höjer. aja imon får jag vell kolla på AA och bara ta det lugnt och vila mig från allti stimm och harj ,men nu ska jag gå och kolla tempen igen hej då pussiss<33

Kommentarer
Sabina

Okej så du ska inte gå i skolan i mån inte jag heller tror jag krya på dejj pussar <33

2008-11-03 @ 20:48:08
URL: http://bizzzan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0