idag i skolan kom jag på

idag på svenskan så  tyckte jag att ett par killar imin klass  pratade om kalmar aik och att det fanns ett lag som heter sollas lag.
jag tänkte inte avbrytas doms samtall men vet ni va, det namnet är döpt efter min morfar han var tränare där och va med i tidningen princip varje dag. han hette Eric Solla Magnusson. men han dog innan jag ens föddes men laget finns kvar och hans tränare han tränade. en sak som är kul mormor som är 82 bast brukar gå på pensionärsmöte med alla gamla fotbollsspelare och doms ´gamla gubbar som spelade förut moahahah:) hon är rolig. Aja nu började jag prata en jewla massa fotboll men synd att jag inte han se han. för fotboll va hans liv.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0