Jag önskar,

Hejsan:) kom hem från skolan för ett tag sen, imon blire köpstan. tyvärr det blir inga bilder idag jag har ingen tid dom tre sista dagarna eller sista jag menar dom tre dagarna som är kvar på skolveckan. imon hinner jag ej och på fredag ej. så jag lägger bloggen åt sidan ett tag så återkommer jag på lördag men då är jag barnvakt åt lilla thea men det kommer bilder endån och allt kommer funkar som vanlig. men som sagt fest, sen imon städa och en massa. Jag önskar att jag skulle vara vixen och bara jobba en gång i veckan med ngt kul jobb och att jag skulle få hyvsat med lön och kunna ha tid mer. för mitt liv ser ut så här i en skolvecka men jag tror allas gör det endån men shitt vad jobbigt det är att går i 6an och värre blir det!!!
1. efter skolan hem.
2. göra läxan.
3. äta.
4. sitta på datan om jag nu ahr ngn tid annars har jg ngt annat på gång.
5. sova.
helgerna är mkt bättre för så kan jag åka hem till thea och see henne le på läpparna<3.men som sagt tänk skolan är ju faktisgt vårat jobb men vi lär ju oss ngt iaf. men vi kännar inga pengar på det vi kännar bara läran. men tänk om man kunde få pengar på det eller om man bara gick i skolan två gånger i veckan jajajaj man har ju sina funderingar men jag lägger den åt sidan bloggen tills lördag, självklart kommer det vara svårt jag lova att jag ej komma hålla det men jajaj,

pussis<33 ps: är inne på bdb fråga namn så kan ni se mina bilder iaf puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0