jaha

Hejsan:) det var en kul kväll igår, förrutom att det såg ut som andra världskriget i mitt rum. har städat nu när sabina åkte hem hon har slaggat hos mig. nu har jag städat färdigt och det är inte ett dammkorn. jippi det är snö ute när jag och sabina vaknade sa hon det är snö ute då tänkte jag att då kan jag ju leka lite med thea i snön sen när hon kommer. en det verkar ju smelta. så jaa vi kan ju endå gå utt sen. jaa har inget att göra just nu ska ta det lugnt tror jag och egna mig åt datan lite bilder kommer. går dagens fest kläder. dagens outfit, stickad tunnika, skärp, en ful knut in my head, och ett halsband från hanna, sen strumpbyxor och benvärmare.

mer bilder kommer senare hej då puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0