jahooppp

Hejsan:) kom hem vid klockan: 13,25 sen åkte jag till skolan igen vid 14.00 för att ha utvecklingssamtal. och det gick vell bra och nu sitter jag här har inte hunnit blogga eftersom jag läser andras blogg innan jag ta tag i min egna;).
ska göra läxan sen lite medd. usch jag har inte kunnit göra ett leende idag alls elelr i skolan då men sen på samtalet gå det inte att le men jag ahr ju varigt glad på munnen hela helgen. bara för att jag ahr varigt hos thea jag vill inte ge en sur min till henne. jag är bitter mohahahaha:) nee skoja bara men det är så. nee nu ska jag gå och ta tag i mitt liv


bajbaj kyss:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0