måndag.

Hejsan:) måndag vilket tyder på att jag slutade vid 15.00. då han jag ej blogga för då satt två data nördar framför datan. gissa vem jo jonna med sin data och tilda med min data jag bli soo arg på tilda hon har ju en data på sitt rum. alla barn har en varsin data men man orkar bara sitta på den bärbara. sen åt jag och va ute och gick med mamma. när det är skola har jag ej ngn tid till att blogga, så jag blogga på kvällen. imon ska jag städa mitt rum för det är den enda dagen jag är ledig, vi slutar endån vid klockan: 13.25 gutt fast inte så guttan med NO vi jobbar om puberteten vilket är en stor greeeejj. ahahahah nee men yes men jag blogga på kvällen denna veckan så få vi se sen men på fredag blire inget bloggande iaf. men nu ska jag vissa lite bilder, jag skulle sova men det va icke kul,  så här ser man ut idag men hmm jag blev icke nöjd, skulle prova att ta kort på mina ögon på morgonen såå ser det ut på bilderna  pussis<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0