nu tänkte jag

 självklart har ni ju redan sätt bilden men jag ska bara säga en sak, när jag skulle bära/hålla denna trollungen så var jag helt kallsvettig och skakig eftersom det var 3 år sen jag hållde en sån liten töss förutom patrics lilla josef men den håll man typ 5 sekunde. jag var alltså 9år jag kommer ihåg att jag hade thea på bröstet och så jämt jag gick och bärde henne men nu är hon så stor så hon klara sig själv. Ni blir thea nästan lite avundsjuk när jag bär leo men jag brukar alltid säga det är bara stora tjejer som får äta godis då blir hon glad. en sak som hon har börjat säga det är bebis sitta hos moster hon har aldrig sagt moster!!!!

denna ungen 'är precis lika lugn och rar som thea var när hon var bebis, nu är thea kaxig men det bästa är att hon är inte dum mot sin bror. JAG ÄLSKAR ER<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0