så långt kanske jag inte borde gå.

Som jag har sagt fört har jag ju sagt att jag gillar barn asså att jag vill bli i någon form av dagisfröken, så skrek thea att hon behövde bajsa. och jag satt henne på toan sen skrek hon färdig hmm jaa det stank som tusan. och jag började spruta pappas perfym så det stank enu mer. tänk om en liten 3 årig tjej sitter på dagis och skriker färdig och man då ska torka henne hmm jaa då finns det ju ej ngn parfym. så då är det vell bara och hålla andan. men skit vad äckligt det lucktade thea bara kollade på mig med stora ögon men jag sa ju inte att det luktade äckligt till henne jag bara va helt vit i ansiktet och hon bara glode på mig,, hahaha jaa nu ska vi ej ahr mer bajssnack hej då puss<33


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0