Saker som ni kanske inte visste om mig.

Jag kanske redan har skrivigt dåmma men jag ahr allmänt tåkigt så skriver lite iaf.

. Jag fyller år på tisdag den 25 november om två dagar samma dag som sabina.

. Jag är en fjuttig liten 12 årig tjej.

. Jag går bara i 6an.

. Är singel.

. Jag har hemligheter som aldrig skrivigts i bloggen eller sagts till mina närmaste.

. Jag vill gärna bli vuxen och jobba med barn.

. Älskar min familj mest av allt. ( och mina vänner) utan dom e jag ingen.

. Mitt favorit programm är Andra avenyn och Ensamm mamma söker.

. Gillar att vara ute när det är mörkt helst när det är jul.

. Detta kanske ni visste men jag har, En mamma och pappa och  syskon 3 av dom bor hemma om man räknar med mig, men den tredje är mest hos sin kille. dom andra bor med sina små familjer två av mina syskon ahr barn men den yngsta av dom två syskonen har redan fått 2 barn vilket jag älskar<3 den andra är gift och har ett barn, och den tredje bor med sin flickvän. alldså en väldigt stor familj men en underbar<3.

. Jag började bli mer alvarlig när jag va 11år då man lärde sig mer om livet.

. Vill helst shoppa varje helg.

. Började skriva bloggen i juni, då jag såg en massa andra bloggare. men fick en riktig design för ngn månad sen. därefter mer bilder kom.

Som sagt det finns en massa saker men kommer inte skriva allt i bloggen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0