städat

Hejsan:) fan vilket ruggit väder det är ute det regnar och vet fan allt. hoppas det inte är det imon jag och kajsa skulle lämmna läxor till en kille i klassen:s och då så bara flög jag iväg och så kunde jag inte cykla med. det blev helt knäppt aja jewla väder säger vi bara eller höstväder kankse;). jaa hat städat i nästan 2 timmar nu har bara dammsuga och skura golv kvar. men det får jag göra på torsdag kväll eller imon kväll få se hur det blir med den saken. jag städa mitt rum typ en gång om året asså städa dett riktigt och jaa idag städade jag både lådår och sånt men få bli mer imon eller torsdag som jag nämde förut. nu snart ska jga göra en grej till min fest eller göra och göra!! men fixa för man kan ju inte bara jaa hmmm jaa men nu ska jag viss lite fina kort ahahha nee men så här såg det ut när man hade städat ni skulle sätt det såg ut som fan innan.:
                                        :
                                     


puss<33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0